https://www.facebook.com/barak.ron.3/
top of page
  • עו"ד ברק רון

דירג עסק בכוכב אחד בגוגל וישלם פיצוי בגין הוצאת לשון הרע:

תובע בעל עסק קייטרינג, מסר את בגדיו לניקוי במתפרה, אך עובדת במקום, דרשה ממנו תשלום מזומן והורתה לו כי יש לכבס את הבגדים לפני מסירתם, אף לאחר שהתובע אמר לה כי הבגדים נקיים ולאחר כביסה.

לאחר דברים אלה, פרסם התובע ביום 31.3.2021 ביקורת באתר המתפרה:

"נכנסתי עם הבת הקטנה שלי למתפרה בקניון חיפה.

עוד לפני שהוצאתי את כל הבגדים מהשקית, הבחורה אמרה לי על בגדים כאלו רק מזומן מראש.

חשוב לציין שאלו בגדי עבודה שלי, לכן מצב נראה מעט קשה.

שאלתי למה רק מזומן? למה מראש? התשובה שקיבלתי היא כי ככה סרג' החליט.

אז ביקשתי שתגיד לי כמה להוציא בתשובה לכך היא אמרה שקודם אכבס את הבגדים ואז אחזור ושוב מיותר לציין שהבגדים היו אחרי כביסה אבל בכל זאת בגדי עבודה.

בקיצור שירות מאד מאד גרוע, לא נעים והכל מול הילדה שלי שלא באמת הבינה למה אבא לא יכול לתקן את הבגדי עבודה שלו.

לא אחזור לשם!!!"

ביום 7.4.2021 קיבל התובע הודעה מ"גוגל מיי ביזנס", לפיו התקבלה ביקורת חדשה המדרגת את עסקו בכוכב אחד (ללא ביקורת מילולית). הדרוג בוצע על-ידי הנתבע ומתחתיו נרשם "קריטי - מקצועיות".

בית המשפט לא קיבל את טענת הנתבע שדרג את עסק התובע בתום לב, נוכח הזעזוע שחש מכך שהתובע עוסק במזון עם בגדים מלוכלכים, וקבע שגרסה זו מעוררת תמיהות לא מעטות. הנתבע דירג את עסק התובע למרות שלא ביקר בו מעולם ולא קיבל ממנו כל שירות. נקבע שטענת הנתבע כי בצע את הדרוג נוכח דאגתו הכנה לציבור המתארחים בעסק התובע בשים לב לכך שבגדיו מלוכלכים - אינה נכונה שהנתבע דרג את עסק התובע בתגובה לביקורת שפרסם התובע על המתפרה בעקבות ביקורו בה ביום 31.3.2021, לא ממניעים ענייניים ובתום לב, אלא מתוך רצון להשיב לתובע כגמולו על הפגיעה שחש כי פגע התובע בעסקו.

בית המשפט חייבת את הנתבע לשלם לתובע פיצויים בסכום של 7,500 ₪ בהוצאות התובע בסך 1,000 ₪ ושכר טרחת עו"ד בסכום כולל של 3,000 ₪ ובנוסף, הורה לנתבע להסיר את דירוג עסק התובע.

תאד"מ (חיפה) 5592-07-21, 08 דצמבר 2022.

32 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

פרסום לשון הרע בקבוצות ווצאפ של עובדים, יכול להביא לחיוב בפיצוי והוצאות

לאחרונה, פסק בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, פיצוי בסך של 8,000 ₪ והוצאות משפט בסך נוסף של 12,000 ₪, כנגד עובד בבית קפה בירושלים, אשר שלח בקבוצת הווצאפ של העובדים, הודעה המהווה לשון הרע כנגד הנהלת הח

חשוב לערוך הסכם ממון, אחרת גם רכוש שהתקבל בירושה עשוי להיות מחולק בין בני הזוג במועד הפירוד

בית המשפט המחוזי, קבע שאישה, שבעלה ירש 1/4 בדירת מגורי הצדדים, זכאית לקבל מחצית מזכויותיו בדירה, לאחר שהרימה את הנטל להוכחת כוונת שיתוף ספציפי ברבע הדירה וזאת מכוח נתונים מצטברים אלו: מדובר בחלק מדירת

אישה שסבלה מאלימות כלכלית, הופטרה מחובותיה

בית המשפט המחוזי בתל אביב (כב' השופטת אורלי מור-אל), נתן לאחרונה צו הפטר, לחייבת שטענה שחובותיה נוצרו עקב כך שבעלה דאז פתח עסק על שמה ועשה שימוש בשיקים שלה לתשלומים שונים. לאחר שבחן טענותיה, קבע בית ה

bottom of page